Newsflash: tempspournous – de blog – is opnieuw actief! De voorbije twee maand nam ik eventjes pauze, maar nu ben ik terug. Met een nieuwe layout, een update over wat ik de voorbije tijd al dan niet uitgespookt hebt en het voornemen om hier nieuw leven in te blazen. How 'bout that? 

New home: Yes yes, ik ben verhuisd. Begin juli liet ik de Gentse Portus Ganda achter me en verhuisde ik mijn hele hebben en houden naar de grens van het Prinsenhof met Rabot. Op amper twee minuten stap je recht in een idyllisch Gents plaatje en in de andere richting heb je zo het bruisende en multiculturele Rabot voor je. Gent, ik zie u graag!

Maar terug naar het verhuizen. De reden is echter niet zo rooskleurig. Kort en bondig: gaan samenwonen met een vriendin kan al eens voor wrevel zorgen. In mijn geval brak het onze vriendschap en bezorgde het me enorm veel stress, migraine en mental breakdowns.. plezant was het alles behalve, maar ik heb er veel uit geleerd.

Time flies en de eerste maand in het nieuwe huisje is alweer voorbij. Alles is ingericht en alle dozen zijn uitgepakt. Lowie heeft zich alweer opgewerkt tot koning van ons kleine paleis en ik heb een huisgenote waar ik het wél mee kan vinden. Gelukkig maar.

Nieuw huis, nieuwe kamer, maar inrichten deed ik zoveel mogelijk met wat ik al had. Ben je benieuwd naar hoe mijn kamer er deze keer uitzien?

Processed with Rookie CamProcessed with Rookie CamProcessed with Rookie CamProcessed with Rookie Cam

New job: Doorgaans heb ik het online niet zo vaak over mijn werk, maar laat ik jullie het volgende vertellen: de voorbije jaren werkte ik in meerdere kledingwinkels en daar kreeg mijn geweten het knap lastig mee. Omdat het steeds "fast fashion"en niet ecologisch was. Maar ook omdat ik zelf een (kleine) degout had gekregen van de vele verkooppraatjes. Het was duidelijk dat ik een nieuwe uitdaging nodig had.

Na lang zoeken, solliciteren en nagelbijten, kwam ik terecht bij Rituals. Nu ik kan wel oprecht zeggen dat ik met plezier naar mijn werk ga. Fun fact: had me vorig jaar gezegd dat ik me voor mijn werk zou gaan verdiepen in skincare en andere verzorgingsproducten, ik had je vierkant uitgelachen.  Maar hier zijn we. Zoek je toevallig nog een dagcrème?

Processed with Rookie Cam

Strike a pose: Are you..? Did you..? Yes, it was me. Anders dan wat Shaggy zingt, antwoordde ik de afgelopen maanden regelmatig "ja" op de vraag ik "dat meisje" was. Ik stond voor meerdere camera's, al dan niet met veel kledij aan. En guess what, iedereen zou dat nu en dan eens moeten doen. Je leert niet alleen heel veel nieuwe mensen kennen, het geeft ook een enorme boost aan je zelfbeeld. #Bodypositivity en #Selflove. Want van beide kan er niet genoeg in de wereld zijn.

De foto's deelde ik steeds op mijn instagram, maar dat is niet echt voer voor een blogpost he. Of vinden jullie van wel?

Processed with Rookie Cam 901C6FF7-18D1-4E96-AED9-903A67A151B4.JPG 648282F9-CFDD-441A-A44D-25AAC108BF00 FullSizeRender 7

Offline: De grootste reden waarom ik hier niets meer schreef, was omdat ik zoveel mogelijk offline probeer te zijn. Natuurlijk post ik meer dan regelmatig op instagram, maar dat laatste zijn heel vaak latergrams. Het begon omdat ik mijn gsm verloor en een week onbereikbaar was. Daarna had ik mijn oude iPhone opnieuw ter beschikking, maar die apps crashten al eens. Bye bye fun! En zo geschiedde dat ik sociale momenten met vrienden en familie steeds minder ging vastleggen op foto.

Intussen heb ik opnieuw een shiny exemplaar, maar wel eentje waar zo min mogelijk berichten, likes en andere meldingen op verschijnen. R U S T! Tegelijkertijd bedankte ik ook regelmatig voor blogger events of samenwerkingen. Het is gemakkelijk om iets te promoten, maar net zoals bij het wisselen van job wil ik dat enkel doen als ik er 100% achter sta. Geen paniek, ik stop niet met bloggen, maar het plaatje moet wel blijven kloppen.

Processed with Rookie Cam

En natuurlijk gebeurde er veel meer. Zo waren er de Gentse feesten, was er het hele proces van solliciteren, de vele avonden met geweldige vrienden en lekkere wijn, en me inwerken op mijn nieuwe werk. Maar ook enkele leuke feestjes, het ontdekken van de lekkerste pastis van Gent, de beslissing om in september opnieuw te studeren en zei ik al dat ik officieel zelfstandige in bijberoep ben geworden? Zie, offline had ik genoeg om handen, maar over bepaalde zaken vertel ik later wel eens.

Liefs, Naomi

Volgen en delen kan mag moet:
Instagram – Facebook – Twitter – Pinterest – Bloglovin’ 

2 gedachten over “Life lately – home sweet home

  1. joepie dat je terug bent! Als je nog eens tijd hebt in september moeten we zeker nog eens op de koffie om echt bij te babbelen want zo snel snel, dat babbelt toch niet super goed hé 😉 (ook al vond ik het leuk om je gisteren te zien! Spijtig dat de kleedjes mij niet paste 😦 😦 )

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

