We’ve built this city one on rock ’n roll!” Dit liedje kwam instant in me op toen ik enkele dagen terug een mailtje opende van Case Company*. Ik kreeg de vraag of ik hun nieuwe concept wou uitproberen. Smartphone hoesjes en laptop sleeves waarop je een stukje landkaart van je favoriete stad of dorp kan laten bedrukken. Lees je mee?

Omdat ik mijn gsm net was kwijtgeraakt – hell noooo – besloot ik een hoesje voor mijn iPad te ontwerpen. Sinds ik die gekocht had zat die in een vrij saaie, maar degelijke hoes met beschermende flap. Je weet wel, het soort case waardoor je je tablet ook rechtop kan laten staan. Ik vond het wel eens leuk om hem een nieuwe look te geven. En zo geschiedde.


Het concept laat je toe te kiezen uit zes verschillende stijlen van print en ik koos voor ‘Mondrian‘. De naam zegt het zelf: kleuren zoals wijlen Mondriaan ze zou gebruikt hebben. Dan restte me enkel een stad of dorp naar keuze te kiezen en dat werd mijn hometown. Ik ben afkomstig uit een vrij klein dorp – Oudegem – en daaruit nam ik een detail dat mijn exacte woonplaats aangeeft. Let’s say dat een zeker gevoel van nostalgie me overviel toen ik zocht naar een leuke compositie. 


Hoe ga je te werk: Je kiest een stijl van print, je type device en type hoesje dat je wil. Daarna ga je zo zot als je het zelf wil. Ga voor een volledige stad of een detail. Speel met extra emoji’s en extra tekst. Je bent vrij om te doen wat je wil. En eens tevreden gooi je alles in je winkelkarretje. 


Zelf hield ik alles heel clean en minimalistisch, maar net door die eenvoud vond ik het des te leuker. 

Wil jij ook een hoesje? Tot 30 juni krijg je 15% korting met de code ‘CITYMARBLE15’. En verzendingskosten? Die zijn er niet 🙂 Go get em’ tiger! 

Liefs, Naomi

Volgen en delen kan mag moet:
InstagramFacebookTwitterPinterestBloglovin’ 

*Deze blogpost schreef ik in samenwerking met CaseCompany en is dus gesponsord, maar alles geschreven zijn mijn eigen woorden en mening.

Eén klein minpuntje: de print op het volledig transparante hoesje voor je iPad is nogal dik gedruk bovenop de case, waardoor die gevoelig is voor krassen. Berg je tablet na gebruik dus steeds veilig op (in een aparte sleeve) of zorg dat je er niets bovenop zet dat krassen kan veroorzaken. Ik bestelde eerder al meerdere hoesjes voor iPhones en daar was de print steeds dunner en dus minder gevoelig. 

Een gedachte over “We’ve built this city on rock ’n roll – City Marble by CaseCompany

Geef een reactie

