Deco/Dit is Belgisch

Polabora x Black cats matter

Liet ik me ooit al ontvallen dat ik van katten hou? Voor wie nieuw is: dit is sarcasme ten top. Mijn katten zijn mijn alles en ik spam instagram vol met hun snoet. Een tijdje terug kwam ik op het idee om ze een ereplaatsje te geven in mijn kamer. Een beetje als een centraal opgesteld mariabeeld onder een stolp. Maar we zijn 2017 en ik weiger te geloven, dus werden het geprinte polaroids die ik cadeau kreeg van Polabora*. Pola wat? Polabora, een Gents bedrijf waarbij je online je foto’s kan laten printen in allerlei leuke formaten.

How to:  Surf naar hun website, kies het gewenste formaat en de gewenste hoeveelheid. Selecteer welke foto’s je wil laten printen, edit waar nodig en gooi zonder al te veel nadenken in je winkelkar. Enkele dagen later heb je alles – zonder verzendingskosten – in je brievenbus.

DSC00781 copyDSC00780 copyDSC00783 copy

Behalve de foto’s zaten er ook kleine wasspeldjes bij. Op die manier hoef je maar een touwtje te spannen en kan je ze leuk aan een “waslijn” prikken. Maar zelf ben ik meer fan van washitape en dus kwamen ze – zo recht als mogelijk – tegen de muur te hangen.

DSC00772 copyDSC00773 copyDSC00788 copyDSC00789 copy

Wil jij ook graag een wall of fame, een eeuwig aandenken aan je leuke reis of pakweg een muur vol leuke motivational quotes? Behalve polaroids kan je ook kiezen om je foto’s op klassiek formaat, met een zwarte rand of in langwerpig formaat (denk aan een photobooth) laten printen. Ook extra speldjes of staanders om je foto’s in te klikken kan je extra bijbestellen. De prijzen variëren hier en daar, maar alles blijft echt heel betaalbaar. 

Liefs, Naomi –  Lowie & Swa

Volgen en delen kan mag moet:
InstagramFacebookTwitterPinterestBloglovin’

*Deze blogpost schreef ik in samenwerking met Polabora en is dus gesponsord, maar alles geschreven zijn mijn eigen woorden en mening.

One thought on “Polabora x Black cats matter

Geef een reactie

