Vrolijk Pasen – of toch, vrolijke paasvakantie! Dankzij Hema heb ik hier voor jullie een vrolijk tafereeltje waarbij de ontbijttafel voor een keertje omgetoverd werd in een waar pastelkleurig spektakel. Hoewel er best wat pastelkleuren zijn, kreeg ik een appelblauwzeegroen thema opgestuurd en O-em-G, ik kon niet blijer zijn. Niet alleen hou ik van dat woord, hashtag woordliefde, ik ben ook nog eens helemaal gek op dat kleurtje!
Ben jij nog inspiratieloos over wat je met je paastafel kan doen? Lees gerust mee.

Toen ik enkele weken terug de vraag kreeg of ik een paaspakket wou ontvangen, zei ik volmondig ja! Niet alleen was ik net de dag ervoor langs Hema geweest en had ik een voorgevoel dat het iets met pastelkleuren zou zijn, ook was het hét moment om me creatief eens volledig te laten gaan én voor het eerst Pasen echt te vieren, in plaats van een chocolade paashaas in huis te halen die een jaar later nog steeds in de verpakking zou zitten.

Waarom komt mijn blogpost dan nu al online en niet met Pasen zelf? Omdat ik jullie wil helpen met het opdoen van inspiratie. Want je weet niet hoeveel leuke en betaalbare spullen Hema allemaal heeft. Ben je kotstudent, pas verhuisd en heb je weinig budget of hou je gewoon van Hema; smul hier mee van het ontbijt dat ik op tafel toverde.


Ben jij paralized  door het zien van al dat moois en lekkers? Rep je naar de dichtstbijzijnde Hema of shop lekker online. Bij een bestelling boven de €50 betaal je geen verzendingskosten.

Liefs, Naomi

Volgen en delen kan mag moet:
InstagramFacebookTwitterPinterestBloglovin’

Ps: niet alles op de foto is van Hema. Vraag gerust in de comment van waar alles komt. Oh en dat natte tafellaken, dat kwam door een ongelukje met de kinderchampagne >.<

2 gedachten over “Happy Easter! Have breakfast with me. 

  1. Oh ziet er zo leuk uit! Wij gaan pasen vieren bij mijn broer thuis, dus ik hoef niet voor verziering te zorgen. Maar toen ik bij hema was heb ik toch zo een vel paasstickers meegepakt. Want ja, stiekem ben ik gewoon soms nog een klein kind dat heel blij is met stickers haha!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

