Om de zoveel tijd geef ik eens een update over hoe het er in het dagdagelijkse leven aan toe gaat. Deze keer volgt vrij snel op de vorige ‘life lately‘, maar behalve Halloween gebeurde er dan ook het een en ander. De titel is een zin uit ’33 GOD’ van Bon Iver, maar voor mij slaat het op het eindig zijn van zovele dingen. Benieuwd waarover ik het heb? Lees dan gerust mee.

5855d42fa98f106e19d990992a951b4b

Fluffy Swa, baby, kleine, mormel, maar bovenal gewoon Swa. Als verjaardagscadeau aan mezelf – niet echt – nam ik een tweede katje in huis en doopte het zonder veel nadenken Swa. Later bleek het een vrouwtje te zijn, maar omdat ze goed haar mannetje staat naast Lowie liet ik dat zo. Zwart, klein en pluizig zijn zowat dé keywoorden om haar uiterlijk te omschrijven. Speels, dapper en vliegensvlug omschrijven dan weer hoe ze is. Als dikke Lowie zich er bovenop zou leggen, is ze plat. Maar ze laat zich niet doen. Ik probeer te genieten van van al haar sprongetjes, want voor je het weet is ze gewoon een lui dikkertje.

courge_thefreshexchange

Zoals Peter and Kerry het zo mooi zingen: “All I can picture is held hands coming apart.” Sommige liefdes zijn eeuwig en andere zijn eindig. Gevoelens doen wat met een mens en hoewel het al beter gaat, snuit ik van tijd tot tijd een zakdoek vol. Dus vergeef me als ik nu en dan rode ogen heb of geen zin heb in een vrolijke girls night out. Ik zit niet aan de drugs ofzo, it’s just life hitting me straight in the face. Maar als Britney 2007 kan overleven, dan kom ik dit ook wel door. Zonder mijn haren te scheren, tenzij ik gewoon weer mutsen wil kunnen dragen.

No buy november. Het is iets dat ik al een tijdje wil doen. Eén maand lang niets kopen. Oké, niets is best een groot woord. Natuurlijk moet er geleefd en gegeten worden. Maar ik heb helemaal geen nieuwe kleren of schoenen nodig, de ‘Kenzo x H&M’ collectie zegt me helemaal niets en mijn schatjes van een katten spelen het liefst met een propje papier. In de plaats probeer ik films te kijken, wandel ik een eindje langs het water in plaats van door de winkelstraten en lees ik eindelijk eens de ongeopende boeken op mijn nachtkastje uit in plaats van steeds nieuwe te kopen. Vraag me gerust ook mee voor een koffie, thee, museumbezoek of een lezing die ik niet mag missen.

 

f1eb839204e894be99a2d96239d68505

Mijn blog werd één jaar! Door wat ik schreef over mijn relatie liet ik bloggen net dan eventjes links liggen, waardoor die half ingeplande blogpost in de prullenbak verdween. Maar ik maak het goed door pretty soon ballonnen te laten knallen. En er volgt een giveaway! In the meantime kijk ik nog wat naar films als How To Be Single, hou ik mijn portemonnee nog eventjes gesloten en documenteer ik lustig Swa haar groei.

Liefs, Naomi

Volgen en delen kan mag moet:
InstagramFacebookTwitterPinterestBloglovin’

Ps: Vandaag is het World Vegan Day en start ook de Easy Vegan Challenge van VZW Eva. Doe jij ook mee? In 21dagen en met dagelijkse tips, leer je volledig veganistisch eten. Zowel binnenshuis als on the go. 

5 gedachten over “Life lately – When we leave this room it’s gone

  1. Je personal updates vind ik altijd leuk om te volgen. Je schrijft het zo leuk zonder dat je té personal gaat! Swa is btw zoooo schattig! En ik ben een diehard hondenmens eigenlijk haha. Oh en 500 days of summer is eigenlijk ook nog een leuke om te kijken in deze mood en sommige afleveringen van Sex And The City :)!

    Liked by 1 persoon

    1. Oh dankjewel. En ja 500days of Summer is idd ook een goeie om nu nog eens te kijken. Gisteren zag ik Me Before You en ook daar hield ik het niet droog bij. Maar SATC zegt me dan weer niets. Heb er nooit naar gekeken, maar voor alles is er een eerste keer he. Wie weet 😉

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

