Vliegen is al een deel van je reis en dat doe je het beste in gemakkelijke kledij. Zoek het niet te ver, laat die pyjama met Snoopy maar mooi in je kast en ook die trui van vriendlief mag je laten voor wat het is. Sowieso dat je zelf ook iets in je kast heb liggen waarvan je zegt: “hier kan ik in wonen”. Benieuwd waar ik naar grijp?

Alles begint bij je ondergoed. Doe de gemakkelijkste bh aan die in je lade ligt. Of voor de durvers, laat hem uit. Als je bang bent dat je tweeling teveel gaat wiebelen, kan je altijd een aansluitend topje aandoen om ze ietwat in toom te houden. Stap twee: een comfortabele onderbroek. Ik zeg niet dat je direct Bridget Jones moet achterna zitten om haar witte granny te lenen, maar niets zo ongemakkelijk dan een slip die de hele vlucht niet goed zit.

dsc00656-copy

En verder? Go with the flow, maar verlies jezelf niet uit het oog. Voor mij is dat een korte zwarte bomber, een oversized wollen trui, een linnen t-shirt, een zwarte skinny jeans, half afgeleefde sneakers en een dikke wollen sjaal om mezelf helemaal in te draaien. Natuurlijke en dus ademende materialen (de bomber niet meegerekend).

dsc00622-copydsc00643-copy1dsc00598-copydsc00612-copyBomber H&M – Sjaal COS – Knit COS – T-Shirt COS
Skinny jeans Noisy May – Schoenen Cebo – Valies SUITSUIT

Morgen vertrek ik eindelijk, dus hou de komende dagen mijn IG account goed in het oog. Nu nog hopen dat er op regelmatige basis stabiele wifi is.

Liefs, Naomi

Volgen en delen kan mag moet:
InstagramFacebookTwitterPinterestBloglovin’

Waar ging jij afgelopen jaar allemaal op reis en hoe stap jij het vliegtuig op?  Laat het me gerust weten in een comment. 

6 gedachten over “Leaving on a jet plane – what to wear

  1. Ja, ideaal inderdaad om in die outfit te vliegen! Al zou ik in plaats van de skinny nog wel durven opteren voor een iets comfortabelere broek, een jogging ofzo. Maar da’s dan weer minder classy natuurlijk 😉

    Like

Geef een reactie

