“I am not a fashionblogger!” Of dat is toch wat ik mezelf voorhield. De reden: ik durfde geen outfitposts maken, zo open op straat. Call me crazy, call me whatever. Maar het is de waarheid. Van Duifhuizen tassen & koffers kreeg ik het aanbod om een mooie handtas voor het najaar uit te kiezen*, en natuurlijk wil ik die nu met jullie delen. Kijken jullie mee? 


De website van Duifhuizen tassen & koffers is zodanig groot dat ik al snel besliste om eerst te kijken wat ik al had en wat ik nog kon gebruiken. Omdat ik meestal rondloop met een totebag, was dat model al uitgesloten. Ook de kleur zwart skipte ik en plots schoot het me te binnen dat ik al eventjes op zoek was naar leuk bijpassende tas voor mijn terracotta maxidress van COS. Girls will be girls, niet veel later vond ik ze.


Een medium sized tas van Guess. Cognac van kleur, met handvaten kort genoeg om gewoon aan de arm of langs het lichaam te dragen en met een bijgeleverde riem om hem over je schouder te hangen. Groot genoeg voor mijn 11″ laptop en iPad, een lunch in mee te nemen naar het werk of om al mijn winkelbonnetjes in te bewaren tot mensen me een wandelende papierbak noemen. De tas ging ook al mee naar naar het Film Festival van Oostende. Toen paste er, bovenop mijn usual stuff, perfect een trui voor ’s avonds in.

Processed with Rookie Cam


Ook koos ik een camelkleurige Pixies portemonnee van O My Bag. Hij past perfect bij de handtas en naast al mijn moneyz kan ik er ook mijn gsm in kwijt. Eigenlijk heb ik die bijna altijd in mijn hand, maar you never know. Kan altijd van pas komen als ik mijn handen vol heb met een soy latté in de ene hand en mijn handtas in de andere. Multitasken? Niet altijd mijn ding.
Wie O My Bag niet kent: het is een fair en ecologisch handtassenlabel uit Amsterdam. 

En zo overleefde ik dus mijn eerste echte outfitpost voor mijn blog, lijfde ik mijn nieuwe handtas en portemonnee in en hoop ik mooi te passen in het kleurenpallet van het nakende herfstweertje. Qu’est-ce que tu penses, heb ik goed gekozen? Mama, mag ik zo mee op restaurant in plaats van met een stoffen totebag?


Liefs, Naomi

*Beide items werden me gratis toegestuurd, maar koos ik zelf uit. Wat ik er over schreef is volledig mijn eigen mening.

6 gedachten over “Guess what – Duifhuizen tassen & koffers

  1. Wat een geweldige foto’s voor een eerste outfit artikel! De Guess tas is echt super leuk en staat erg mooi bij de jurk! Duifhuizen is mijn favo winkel, kom er al bijna heel mijn leven. Deze winkel zit hier in Goes. Heb er al heel wat tassen gekocht, zoveel keus en aardig personeel!

    Liked by 1 persoon

    1. Oh dankjewel! 🙂 Ik probeer er werk van te maken, maar amai daar kruipt nogal wat tijd in. Nu ik het zelf eens deed heb ik nog meer bewondering voor mensen die het wekelijks of vaker allemaal voor elkaar krijgen. Ik ben bezig een nieuwe uit te werken, nu nog een goeie dag vinden om te shooten & dan komt hij snel online 😉

      Like

Geef een reactie

