Fashion/Giveaway

Watch me going + giveaway

Het wonder is geschied, het wonder is geschied… Sorry, ik heb het niet op het rijmpje uit ‘De Helaasheid Der Dingen’, wel loop ik al enkele dagen te stuiteren omdat ik een internationale giveaway won. Hoe klein is die kans? Iets zegt me dat karma me nu de komende maand gaat tegenwerken, maar daar kan ik wel mee leven. Benieuwd naar hoe en wat? Lees gerust mee. 

Afgelopen woensdag zat er een pakje in de brievenbus dat in het niets leek op een rekening, een postkaartje van vrienden die op reis zijn of een zoveelste bundel reclamedrukwerk, ook al hebben we een sticker met “geen reclame aub”.

Nee, ik ontving een pakje dat uit Duitsland kwam en ik moest echt twee maal nadenken alvorens mijn euro viel. Enkele weken terug had ik deel genomen aan een giveaway van Jenny Mustard en guess what, ik had gewonnen. Alleen was ik dat al een beetje vergeten.

Je kon zoveel winnen, maar voor elke prijs moest je afzonderlijk meedoen. En ja, er zaten ook horloges in de prijzenpot. Aangezien ik al eventjes zonder horloge zat, nadat mijn Komono me in de steek had gelaten, besloot ik mijn kans daar op te wagen. Wie niet waagt, niet wint. En voila, niets zo leuk als dan te horen krijgen dat je gewonnen hebt.

bering3beringTwee horloges van Bering. Ik kende het merk niet, maar na wat research kwam ik er achter dat het een Deens merk is. Ik besloot het grootste exemplaar zelf te houden. Grijs met gouden afwerkingen, heel eenvoudig en als kers op de taart staat er ook nog eens de datum op. Wat wil een mens nog meer? Oh, misschien een iets dikkere pols, wat hij staat echt op het allerkleinste en zit dan nog niet helemaal vast rond mijn pols. Maar daar kan ik wel mee leven. Internet leerde me dat het eigenlijk een mannenhorloge is, vandaar.

bering2

Maar wat ben ik met twee horloges tenzij ik ze ZEF-gewijs boven elkaar wil gaan dragen? Het blauwe exemplaar, voorzien van Swarovski steentjes geef ik op mijn beurt weg aan wie ik er blijer mee kan maken dan mezelf. Op die manier hoop ik de komende maand toch nog wat goed karma rond me te vergaren. (de rode streep loopt over een plastic stickertje dat er nog af moet)

bering1

Wil jij dit horloge graag winnen? 
1) Vertel per mail wat jouw leukste herinnering is aan zomer 2016.

2) E-mail naar 91naomi.vh@gmail.com

3) Onderwerp: watch me going

4) Extra: Like mijn facebookpagina

Meedoen kan enkel voor wie in België woont en dit tot en met zondag 18 september 22u00. Daarna kies ik een winnaar die ik per e-mail contacteer)

Liefs, Naomi

Volgen en delen kan mag moet:
InstagramFacebookTwitterPinterestBloglovin’

Wie Jenny Mustard niet kent: ze is een Zweedse in Berlijn. Veganist, minimalist en al tien jaar samen met David Mustard. Not the average girl/couple, maar dat maakt net dat ze mijn lievelings youtubers zijn. 

3 thoughts on “Watch me going + giveaway

Geef een reactie

