Mijn halve kleerkast is te koop. Ik herhaal, mijn halve kleerkast is te koop! Heb jij nog een kapstokje of twee vrij? Feel free to buy them! 


Zoals ik vorige week al zei ging ik dus nog eens grondig door mijn kleerkast en samen met mijn huisgenote en een vriendin legde ik alle stuks vast op foto waarna zij om de beurt riepen dat ze het wel eens wouden passen. “Zo geraken we niet in Marrakech he”, was dan ook mijn meest gebruikte antwoord. Ja het hele idee van mijn kleerkast online te gooien is dus om een nakend reisje naar Marrakech te bekostigen. Bij deze weten jullie dus ook wat er met jullie geld zal gebeuren.


We besloten enkele stuks onderling te ruilen en al de rest een zacht prijsje te geven. En zo geschiedde. Via de facebookpagina van Louvintage kan je tot en met zondag 29 mei bieden op onze kledij. Gelieve wel eerst goed het reglement te lezen. De Marokkaanse restaurants danken je nu al 🙂

Liefs, Naomi

Volgen en delen kan mag moet:
InstagramFacebookTwitterPinterestBloglovin’

Verkocht jij al eens kledij en hoe/waar deed je dat? 

6 gedachten over “I have enough clothes, said no woman ever.

  1. Superleuk initiatief! Zelf heb ik nog nooit kleren verkocht maar schenk ik ze altijd weg. Maar als het voor een ticket naar Marrakech was zou ik meteen alles verkopen! Superleuke stad! Kan niet wachten om terug te gaan. Veel succes met de verkoop!

    Liked by 1 persoon

    1. Ik schonk mijn kledij ook al vaak weg of gaf het gewoon aan vriendinnen. Maar nu kon ik de centjes wel goed gebruiken. Verrassend wat allemaal kleine bedragen kunnen doen.

      Like

    1. Dan is het zeker eens tijd om met de vuilzak naast je grote kuis te houden. De eerste keer verschoot ik echt van hoeveel ik had. En zelfs nu nog, elke keer ik mijn lades open met de kledij die ik niet draag, verschiet ik van hoeveel ik heb en ik écht niet in het veelvoud moet blijven kopen.

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

