Deco/Inspiration

Bedroom inspiration

Zoals ik in mijn vorige blogpost al schreef, kijk ik aan tegen een verhuis. 1 april trek ik in bij een vriendin en daar kan ik lekker crazy gaan in het decoreren van een nieuwe slaapkamer. Wie me kent, weet dat mijn hoofd al weer overuren aan het maken is om dat zo gezellig mogelijk in te richten. Niet kaal, ook niet too much. Gewoon, juist gepast. Benieuwd wat ik zoal in gedachten heb? 

bedroominspo.pngbedroomidea2.png

Ik hou van groen, bloemen, strak design, van licht en ruimte. Ik hou van alles wat je op de bovenstaande foto kan zien. En het leuke, het is echt budgetvriendelijk. Toch als je wat moeite doet, want je kan natuurlijk zo zot gaan in prijzen als je zelf wil he. Zo kan je pakweg een iPad stand kopen voor drie luttele euro’s of je kan er eentje kopen voor het tienvoud en meer. Je kan leuke penhouders kopen voor gek veel geld, of je kan je op de confituur storten en gewoon een leuk potje leegeten. Je kan koperen items kopen in dé winkels van het moment, of je kan langs de kringloopwinkel en de doe-het-zelf-zaak voor een spuitbus lakverf. Je ziet het, de mogelijkheden zijn eindeloos. En voor de luiwammes onder ons: je kan ook blijven dagdromen, maar dat brengt je geen stap verder. Aan jezelf de keuze.

bedroomidea1.png

Alle bovenstaande foto’s vond ik op pinterest en ikea.be

Na lang surfen op digitale golven, er zelfs over te dromen en al eens een rondje interieur(window)shoppen staan er al enkele dingen vast. Mijn bed, bureau en kleerkast haal ik bij Ikea. Budgetvriendelijk & toch mooi van design. Voor al het overige sla ik aan het DIY’en, laat ik mezelf eens gaan bij het (online) shoppen, maar kijk ik eerst eens wat ik eigenlijk al staan heb. Over dat shoppen gesproken, hieronder lijst ik al enkele ideetjes op die niet veel plaats innemen. Wat vinden jullie er van?

bedroomideas.png

Planthangers met bloempotten vanaf €21 – Rewinddesign
Herbruikbare papieren wasmand €8 – Rewinddesign
Ipad houder in hout €9,99 – Ikea
Snowball €49 – Piet Moodshop
Dubbel fotoframe €13,85 – Piet Moodshop
Planthouders vanaf €12 – Phytplants
Lightbox €39 – Wander & Co
Magneet-Krijtbord – vanaf €19  – Piet Moodshop
Posterframe (excl. poster) €21 – Piet Moodshop

Liefs, Naomi

Volgen en delen kan mag moet:
InstagramFacebookTwitterPinterestBloglovin’

10 thoughts on “Bedroom inspiration

  1. Wij zijn ook van plan om op 1 april te verhuizen en zijn ook volop bezig met decoreren en kiezen. Het is best wel lastig om jouw eigen stijl ook echt vorm te geven. Dat ikea-bed heb ik trouwens nu momenteel in mijn oude huis staan 🙂

    Liked by 1 persoon

    • Oh! Succes ook met jullie verhuis! En inderdaad, zoals je zegt. Het is best moeilijk om je idee in je hoofd ook echt te visualiseren zonder dat het trop wordt. We gaan ons best doen!

      Oh is dat bed handig? Ik kook het omdat ik niet echt een boekenkast in mijn laapkamer wil, maar ook geen rondslingerende boeken wil + als extra plank / nachttafeltje leek het me wel handig?

      Like

      • Ik heb het bed wel zonder hoofdeinde gekocht. De lades zijn best wel groot, je kan er veel in stoppen. Je moet wel zorgen dat je voldoende ruimte rond het bed hebt om er gemakkelijk rond te kunnen stappen. Doordat de lades op de grond staan, loop je er gemakkelijk tegen (+ de klinken van de lades zijn redelijk scherp 😉 )

        Like

  2. Pingback: Eventually, everything connects – TEMPS POUR NOUS

Geef een reactie

