Personal

All that glitters is not gold

Hoi.

Om met de deur in huis te vallen, dit is niet de blogpost die ik eerst in gedachten had. Mijn leven staat eventjes op zijn kop en er staat veel te gebeuren. Veel meer dan dat wil ik er niet over kwijt, maar ik heb dus best wat anders aan mijn hoofd dan blogposts schrijven met een vrolijke ondertoon. 

Het bovenstaande verklaard dus de titel en veel meer dan dat heb ik momenteel niet te zeggen. Ik probeer me sterk te houden, ik probeer mopjes te blijven maken, ik probeer het positieve te blijven zien. Maar laat me van tijd tot tijd maar eens instorten. Laat me mijn tranen maar lozen, buiten regent het toch ook te pas en te onpas?


Tot alles weer wat duidelijker wordt, ik de nodige zaken op een rijtje heb en mijn gedachten weer wat opgewekter zijn, tot dan hou ik het hier stil.

Liefs, Naomi

5 thoughts on “All that glitters is not gold

Geef een reactie

