Hoi.

Een kleine blogpost. Eentje met wat nieuws, schaamteloze zelfpromotie en enkele guilty pleasures. Maar wegens gebrek aan nieuwe content niet echt de meest onderbouwde blogpost. Sowry!

Als eerste: Ik vind het veel gemakkelijker om door de week aan een blogpost te prutsen die niet per se de dag erna online moet staan. Ik ben geen groot taaltalent en eerste ideeën zitten vaak nog vol schrijffouten die ik er dag na dag meer en meer uit haal. Ik ben ook maar mens he. Daarom enkel nog maar op maandag een blogpost. Dan heb ik elke week zeven lange dagen om er aan te werken. Hoera voor mezelf. ‘Slow blogging’ spreekt me ook meer aan dan meerdere keren per week kleine content online te plaatsen. Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe layout? Iets met “veel tijd” en ook wel wat “beu gezien”.

 

Als tweede: Sinds kort heb ik Bloglovin’, feel free to follow! Eigenlijk heb ik dat al een tijdje, maar ik deed er niet veel mee. Tot een paar weken terug.. Ik ontdekte dat je er op een veel gemakkelijkere manier blogs kan volgen (en opslaan) dan je in te schrijven voor mails in je mailbox of ellendig veel bladwijzer te moeten aanmaken. Eureka! Sommigen zullen nu heel hard lachen met mijn ontdekking. Maar stiekem is er zeker één iemand die nu zegt “aha, dat wist ik niet”. Bedank me daar later maar eens voor. Met een stuk taart en koffie. Of een glaasje wijn.  

En als laatste: Mijn guilty pleasure voor de moment: beautyfilmpjes kijken. Youtube staat er vol van, maar helaas heb ik niet veel aan perfect opgemaakte sneeuwwitjes. De producten – los van de lippenstift en mascara – zijn niet echt relevant als ik er inspiratie wil uit halen. Kleurtjes van oogschaduw vallen anders uit op een donkere huid en dan heb ik het nog niet over foundation etc. Nee, mijn guilty pleasures zijn dus filmpjes van meisjes/vrouwen met donkere huidkleur en het liefst Amerikaans. Die zijn lekker extreem in hun make-up gebruik. No shit sherlock, die smeren echt ALLES op hun gezicht. “Natural everyday make up” dat er uit ziet alsof ze net van een glamfeestje komen? Hieronder post ik er een paar.

Tot 2:08 ben ik nog mee en ja oke, groene lippenstift is wel eens leuk. Maar wat met de ogen en de naar mijn mening overdreven bronzer? Oh deze is nog niets. Scroll gerust eens door de rest van haar filmpjes.

Het tweede filmpje gaat over “beach make up”.. Mijn beach make up is vooral heel veel plakkerig zand aan mijn gezicht. Ain’t nobody got time for that! Bitch please.. En er dan nog een big ass zonnebril overheen plaatsen. Mijn wenkbrauwen hebben hun hoogte niveau in jaren bereikt. I’m out! Ps: Shameless Maya heeft verder wel een heleboel leuke filmpjes staan. Zeker eens checken.

De derde video is de meest normale. Weinig over te zeggen “naturelle look” met leuke gouden accenten. Het account van SunKissAlba heeft meer dan enkel beautylooks. Voornamelijk hairtutorials, maar ook over healthy-schmelthy-lifestyle enzo. Wel eens leuk om door te scrollen

En dan als laatste de onderstaande video van Jenna Marbles. HAHAHA, no comment, I  just love Jenna! Adios bitchos!

Liefs, Naomi

Volgen en delen kan mag moet:
InstagramFacebookTwitterPinterest – Bloglovin’

13 gedachten over “Confessions & guilty pleasures

  1. Persoonlijk ook grote addict van die make-up filmpjes. Ik moet wel zeggen dat ik me soms schuldig maak aan al die make-up, but it is just fun for me. Btw, Bloglovin is super handig, zelf ook super lang gebruikt, maar misschien eens heropstarten. Oh en klein vraagje, waar heb je die prachtige journal gehaald?

    Liked by 1 persoon

  2. hahaha ik ben een van die personen die Bloglovin’ nog niet ontdekt heeft. 😳 Ik dacht laat ik het eens proberen, maar als ik mijn blog wil toevoegen dat geeft dat ding aan: Dankjewel, blabla. Maar ik kan vervolgens mijn blog niet terugvinden. #help?!

    P.S details in je foto’s: 😍

    Like

Geef een reactie

