Een week met veel vrije tijd. Vrije tijd om boeken te kopen koffie te slurpen en om weer eens bij te benen met het huishouden, want ja, dat moet ook gebeuren. Wanneer gaan de kaboutertjes ’s nachts eens bij ons langskomen?!


Maandag: Schreef ik mijn tweede Dit is Belgisch over Wander & Co: een leuke webshop met hebbedingetjes voor het hele huis. Verder moest ik die dag werken dan valt er weinig te vertellen. Oh en ik ging naar de crossfit, maar foto’s van mezelf in sportkledij bespaar ik jullie. Daaag!

Dinsdag zag ik de lucht veranderen van donker naar klaar. Niets ongewoons, tenzij je werkuren meestal zodanig liggen dat je daar nog niet echt van kan genieten of ik merk het gewoon niet op. Vooral dat laatste, want ik ben alles behalve een ochtendmens. Meh. In de namiddag stond ik model voor Clara Hanssens, maar hier heb ik het (misschien) later nog eens over.

Woensdag had ik een koffiedate met Maria-Laura. Hoera voor koffie slurpen en bijpraten. Een leuk plaatsje om dat te doen is bij Peaberry Coffee.

Op Donderdag postte ik een instagram tag, een rondje scrollen doorheen mijn IGfeed en vooral veel vergeten foto’s terug tegenkomen. Daarnaast kwam ik op wandel door Gent een graffiti tag tegen met als tekst ‘Love is the Movement’. Tag… Tag… Hebdem? Oke sorry. Ik kocht ook nog het boek Shoot van Anki Wijnen (hihi) en Factor 25 van Eva Daeleman.

Vrijdag was ik thuis en nam ik de keuken onder handen. Pas op, er schuilt echt geen kuisgoeroe in mij, maar zo nu en dan wil ik de kasten eens opruimen, herschikken en alles – voor mijn hoofd – logischer maken. Dat ging gepaard met een bezoek aan Ikea en daar kocht ik nieuwe karaffen, een klein kruidenrekje en nog zoveel meer. Nog net een aanvaardbare hoeveelheid aangezien we eigenlijk niets nieuws nodig hadden en ik enkel beddengoed ging kopen. Oeps.

Ook de foto dat ik zaterdag postte is een aankoop dat ik bij Ikea buit maakte. Drie schaaltjes van verschillende grootte (je ziet er hier twee), ideaal voor chips of olijven, maar ook om je los bureaumateriaal in te leggen. Tadaaa.

Zondag Bakte ik koekjes, schreef ik enkele blogposts en luisterde ik naar de soundtrack cd’s van Into The Wild, Perks of being a wallflower en 500 days of summer terwijl ik het book Shoot wat doorbladerde, enkele blogposts voorbereidde en – nomnomnom – koekjes met chocomelk at.

Zo de week zit er weer op. Komende week staan er enkele leuke activiteiten op het programma, maar dat lezen jullie volgende zondag dan weer. Of misschien post ik al iets op instagram.. Wie weet, wie weet.

Liefs, Naomi

Geef een reactie

