Instagram

My Week #7 

De winter is in het land en dat hebben we mogen voelen. Voorbije week was er eerst eentje van veel regen, gevolgd door (smelt)sneeuw om te eindigen in een prachtige zonnige zondag. Maar helaas ben ik een koukleum en hield ik mijn gsm buitenshuis diep in mijn zakken. Enkel binnenplaatjes dus. Kijken jullie mee? 

Maandag: Ik schreef een eerste Dit is Belgisch over Wolk. Een Belgisch merk dat 3D geprinte juwelen maakt. En of ik er fan van ben.

Dinsdag: Ook Lowie heeft een boontje voor Wolk. Of voor de meisjes er achter? Wie zal het zeggen. ’s Avonds ging ik naar sprekende ezels; een gedichtenavond op cafe. Een vriendin tekent dan steeds de sprekers, of zoals hier een bijpassende doodle.

Woensdag: Ik kreeg mijn bestelde ontwerpen van Eva Svartur in de brievenbus. Twee mooie handgetekende ontwerpen. Deze hier laat ik vroeg (of laat op mijn lichaam vereeuwigen), maar ook met de andere heb ik nog plannen. Alleen moet ik daar nog wat langer op broeden. Onthou trouwens de naam – Eva Svartur –  want daar lees je later nog wat meer over.

Donderdag: Strontweer. Daar stuur je zelf je hond niet door. Op zo een dagen draag ik graag mijn Freddie, en daar schreef ik een ode voor.

Vrijdag: Nog steeds vreselijk rotweertje buiten. En dus kocht ik fleurige tulpen. Hier nog nat en nog wat “onrijp”, maar beter zo dan al helemaal open en de dag erna al slap.

Zaterdag: Mijn boekenrek – in elkaar gestoken door mijn lief. En zie daar, de klok die ik kreeg voor kerst. Ook gekregen van mijn lief. Goed liefje heb ik. En ook een kat die altijd op uitkijk zit. Bij voorkeur op tafel, daar waar we het het minst graag hebben. Typisch!

Zondag: De dag startte zonnig. En dat had ook Lowie geweten. Over de houding? No comment. Mijn vriend en ik gingen wandelen. Lowie verkoos om te zonnen op ons bed.

Liefs, Naomi

Hoe was jullie week? Bedolven onder de sneeuw, ferm uitgeregend of zonovergoten geëindigd (met een slaapmutsje om maandag nog een beetje uit te stellen)? 

4 thoughts on “My Week #7 

Geef een reactie

