Inspiration/Personal

Meet Freddie

Niet Freddie De Vadder, Freddie Fish of Freddie Mercury? Nowp. Freddie: mijn warm dekentje zonder dat ik het moet vasthouden, mijn what’s my age again dekmantel als ik eens een minder dagje heb, mijn steun en toeverlaat op een zondagochtend, mijn onesie.


Freddie zag het levenslicht zo een drie kerstfeestjes terug. Toen nog brand new en superzacht. Intussen wat versleten zoals ook zuigdoekjes van baby’s versleten kunnen zijn. Maar daar wordt ook nie zomaar afstand van gedaan he.

We maakten al zoveel mee: een stiekeme tocht naar de supermarkt, verstopt onder een winterjas, scheetjes voor het slapengaan of likjes van de kat (oh yes indeed) om nadien een flinke wasbeurt te krijgt. Het liefst zo rond de 30graden. Ja Freddie is me er eentje.


  
Maar misschien dat ik toch maar als eens uitkijk naar een nieuw exemplaar. Gelukkig bulkt het internet er van over – bijna even erg als van kattenfilmpjes. Ik zocht er een aantal op.

  Jbc – Asos Asos – Asos

Liefs, Naomi

Volgen en delen kan mag moet:
InstagramFacebookTwitterPinterest

Welke zouden jullie uitkiezen? 

4 thoughts on “Meet Freddie

  1. Pingback: Instagram tag: Tempspournous – TEMPS POUR NOUS

Geef een reactie

