Ho yes. Meer van dat. Het was een leuke week. Oke ik was een dagje ziek, maar verder was het echt een toffe week. Kijken jullie mee? 

Maandag: ik kreeg van Mademoisellette de Liebsteraward doorgespeeld. Een virtuele “beker” voor kleinere blogs. Daar vulde ik ook een heuse – maar echt leuke – vragenlijst bij in. En de donkere raamfoto, wel die kwam er omdat ik sinds vorige week al eventjes aan het werk was, waarbij het in de ochtend nog donker is en bij het thuiskomen alweer. Bah. Maar verder was mijn week best wel zonniger, klaarder en met heel wat vrije dagen.

Dinsdag: Mijn eerste vrije dag van vele deze week. Ik ging bloemetjes kopen, ruimde mijn bureau nog eens op en hopla, een instagramwaardig plaatje ontplooide zich uit het niets.
Woensdag: Selfiewoensdag. Niet echt, maar het was het waard. Of zoals L’Oréal het zo mooi zegt “want ik ben het waard”. Kuch, euh ja, bescheidenheid enzo. Ver zoek! En Lowie, die was weer eens zijn verontwaardigde zelf omdat hij niet mocht buiten spelen. Poor Lowie.

Donderdag: Ik schreef een blogpost over mijn soldenaankopen. Een van mijn vele. Verder was ik die dag ook wat ziekjes. Leuk is anders. Meh!

Vrijdag: Hello Sint-Niklaaskerk, toren in “mijn” mooie Gent. En hallo Lowie, fotogeniek beestje van mij. Later op de avond ging ik op cafe. De ziektekiemen van de avond ervoor hadden mijn lichaam verlaten en daar moest op geklonken worden. Cheers.

Zaterdag: Dagje vrij – dinsdag en vrijdag ook al – en mij vond je in de zetel. Pinnen, lezen, koffie slurpen. Alles op het gemakje. Want dat mag ook!

Zondag: De dag begon zonnig, kijk maar naar hoe mijn monstera stond de shinen in al dat licht. Later had ik een dagje wellness met collega’s. En een van hen hun kat blijkt nóg fotogenieker te zijn dan Lowie. Oordeel zelf maar. Ik stel jullie voor: Walter.

Zo dat was het het weer. Morgen post ik mijn eerste Dit Is Belgisch.. Spannend.

Liefs, Naomi

Hoe was jullie week? Hebben jullie ook genoten van de zonnige momenten of toch eerder crazy-lazy films gekeken in de zetel? Dat laatste deed ik deze week ook. Oh damn, misschien te veel. 

2 gedachten over “My Week #6 

Geef een reactie

