Inspiration

Don’t make new list – finish your old ones

2016. Gelukkig Nieuwjaar. Hoera! Alleja, bijna. En dus ook bijna lijstjestijd. Ge kent dat wel. Nadenken over nieuwe voornemen, je er een maand aan houden en daarna vergeten dat je je er langer dan een maand aan ging houden. Oops. Elk jaar opnieuw. Elk jaar dezelfde lijstjes. Elk jaar vergeet je weer dat je lijstjes gemaakt had. Oops.

Hier zijn mijn vijf dingen die ik in 2016 wil proberen te verwezenlijken. En zoals de titel het zegt: het zijn eigenlijk allemaal voornemens die al langer op mijn lijstje staan, maar waar ik naar goeie gewoonte na een paar weken al de brui aan geef. Ge kent dat wel. If not: liar liar pants on fire.

  1. Een gewaagd kapsel nemen  of mijn krulletjes in het roze / groen / blauw verven.
  2. Mijn (theoretisch) rijbewijs halen.
  3. Voor serieus een sportieve hobby vinden die bij me past. Yoga? Wie weet.
  4. Me langer dan een maand toeleggen op die hobby. Haha, busted.
  5. Mijn nieuwe “Dit is Belgisch” project op jullie loslaten. Benieuwd? Stay tuned!


Wat zijn jullie voornemens? Of je ultieme voornemen? Laat het niet in de schuif liggen. Neem het onder de arm, schud het wakker en GO DO! Maar eerst die monsterkater wegwerken. Aquarius? Iemand?

Liefs, Naomi

Volgen en delen kan mag moet:
InstagramFacebookTwitterPinterest

Alle foto’s vond ik op pinterest & pinde ik in het bord Mary Happy

11 thoughts on “Don’t make new list – finish your old ones

  1. Haha ik wil ook graag een sportieve hobby! Had ik fulltime in Gent gezeten konden we samen loopjes placeren (of zwemmen of badmintonnen of whateverrrr) EN DAARNA TAART BOEFEN (aja we hebben de calorieën deraf gesport 😉 😉 ) Veel succes met ze te behalen (en ik ben benieuwd naar dit is belgisch, oeh tof tof! :D)

    Like

      • haha of we voegen elkaar toe op Nike + en motiveren elkaar om te gaan lopen met start to run :p haha ik wil keigraaaaaag 10k kunnen lopen dan kan ik de nike ladies run (ben vergeten hoe hij heet) lopen 😦 (in berlijn ofzo. Of New york, weetjewel :’) haha mopje, amsterdam zal ook wel gaan 😀 ) En daarna nog steeds taart boefen haha. Lots of taart!

        Like

      • Helaas heb ik geen nike+ (ik moet eigenlijk eens goed kijken hoe dat werkt enzo), maar misschien kijk ik er wel echt eens voor. Goeie tip!

        Like

      • Das keisimpel! Gewoon app + 3G/4G verbinding, opzetten wanneer ge loopt en ge kunt dan muziek luisteren (ik luister altijd S2Run podcasts) en dan hoort ge per km (of halve km) hoeveel ge doet over ne km en achteraf kunde uw loopke zien, uw snelheid en aantal calorieën 😉 En per maand is er een scorebord mee uw vrienden wie het meeste km heeft afgelegd 😀

        Liked by 1 persoon

      • Cool. Hmmm. Misschien toch maar eens mijn loopschoenen weer uit de kast halen. Killerbooty gaat er anders niet vanzelf komen :’ )

        Like

    • Haha. Ben mijn korte coupe nog wat aan het laten groeien. Ik dacht het rond de nieuwjaarsdagen te doen, maar het zal toch nog minstens een maandje moeten wachten. Noem het gerust een onderhuidse puberkwaal die nog niet helemaal verdwenen is 🙂

      Like

  2. Pingback: Liebster Award | TEMPS POUR NOUS

Geef een reactie

