Instagram

My Week #4

THE WEEK IS DOWN! Hooray. Deel één van al het feestgedruis overleefd, op naar deel twee. En ook op naar de allerlaatste week van 2015. Of je dat nu in pyjama doet of andere avondkleding, who cares. Maak het fijn, gezellig en vooral: niet geforceerd. 

Maar eerst een overzichtje van de voorbije week.

Maandag: Ik schreef mijn eerste giveaway  uit – waarvoor dank aan My Woodcase. Meedoen kon tot gisteren, maar voor geduldige (en ook minder geduldige) lezers staat onderaan de uitslag. Alvast proficiat!

Dinsdag: Een tweede vroege en donkere ochtend na elkaar. Geef mij maar cosy dekentjes en pinterest in de zetel. Maar op het werk was de kerstman al langs geweest. Dat was dus snel ook weer goedgemaakt. (Oeps, in de bovenstaande foto wisselde ik de foto’s om.)

Woensdag: Dagje vrij. Eindelijk tijd om mijn lijstje kerstcadeaus te vervolledigen. En om bloemen te kopen voor mezelf. Niet gemakkelijk want The Grinch in mij wou geen “kerstbloemen”. De bloemist moest eens goed lachen.

Donderdag: Hoewel ik donderdag de hele dag heb liggen schimmelen in de zetel – moet kunnen – vond ik nog een slowmotion filmpje van mezelf. #FeelingLikeHarryPotter. Kijk en oordeel zelf maar.

Vrijdag: Merry happy and jingle on. Hoera! Kerstmis. Ten huize Bae en Naomi was dat vooral niet teveel bewegen tenzij het was om een nieuwe aflevering Bevergem op te zetten. ’s Avonds gingen we we wel op familiebezoek en aten we ons buikje rond. Lowie zijn buikje is al rond genoeg, hem lieten we thuis. Poor little baby.

Zaterdag: Kerstversiering op locatie. Coolste hert ooit! Beetje alsof het unicornkots op zich gesmeerd heeft.

Zondag: Van het lief kreeg ik voor kerst een tweede poesje. Of hoe je het bekijkt. Lowie was alvast nieuwsgierig.

En dan nu! De winnaar is:

Proficiat! Gelieve je gegevens én voorkeur van hoesje door te mailen naar info@mywoodcase.be met vermelding van de giveaway.

Aan alle anderen: laat het zeker niet na jezelf eentje cadeau te doen of eens lief in de ogen van je ouders, grootouders of geliefden te kijken. Misschien nog een alsjeblieeeeeft er bij en dat komt goed!

Liefs, Naomi

Volgen en delen kan mag moet:
InstagramFacebookTwitterPinterest

Geef een reactie

