Giveaway

My woodcase

Maaaaaandag, geeuw gaap zucht puf. Wakker? Oké, hier gaan we. Ik heb een giveaway voor jullie? Een wat?! Een giveaway. De meesten onder jullie zijn via sociale media al goed vertrouwd hiermee. Maar voor wie het nog steeds niet begrijpt: ER VALT IETS TE WINNEN!

Omdat ik intussen 1000 lieve volgertjes heb op instagram bedacht ik een tijdje terug hoe ik dit zou kunnen vieren én jullie bedanken tegelijkertijd. Het schoot me te binnen dat wie op instagram zit waarschijnlijk ook een smartphone heeft. En wat is er leuker dan een een mooi gsmhoesje waarbij je je kan onderscheiden van de rest.

Maar ik wou niets weggeven wat ik zelf niet eerst hebt getest en goedkeurd. Dus kocht ik voor mezelf onlangs het donkere Rosewood hoesje van My Woodcase. Mooi donker van kleur en met een perfecte pasvorm. Je mag je nu inbeelden dat ik een vreugdedansje doe – want je wil niet weten hoe blij ik er mee ben.


Mooi geleverd in een linnen zakje dat gemakkelijk toe te stroppen is, alles in een kartonnen doosje en na twee dagen al in je brievenbus. Bovendien is het Belgisch. Je hoort me al hé.

Komt het je bekend voor, maar kan je er je vinger niet op leggen? Woodcase is het jongere zusje van Fotocover, de webshop waar je gsm-hoesjes kan laten maken met je foto naar keuze én van MonTattoo. Je weet wel, de webshop met temporary tattoeages.

Maar ook jij kan een hoesje winnen! Tenminste als je een iPhone 4/4s, 5/5s, 5c, 6 of galaxy S5 hebt. Het enige wat je hoeft te doen is:

  1. Mezelf en Mywoodcase volgen op instagram.
  2. Onder de foto één andere vriend taggen.
  3. Extra: hoeft niet maar is een extra kans – de foto reposten met #tempspournousgiveaway en mezelf er in taggen. Ofwel repost je de foto die ik op instagram deelde, ofwel kies je een andere foto uit deze blogpost. Maar zeker niet vergeten de hashtag te vermelden.

BELANGRIJK: Deelnemen kan enkel met een Belgisch én openbaar account. Zie zeker dat je geen slotje hebt staan. Excited? Ik ook. Meedoen kan tot zaterdagavond 20u. Zondagavond om 20u – na alle kerstgekte – maak ik dan de winnaar bekend. De gelukkige mag dan een houten hoesje naar keuze bestellen. Veel succes!

Volgen en delen kan mag moet:
InstagramFacebookTwitterPinterest

Liefs, Naomi

PS: Wegens de feestdagen en drukte op het werk zal er donderdag 24/12 geen blogpost online komen. Wel komt er de insta-recap op zondag met de loting van de giveaway.  De de feesten zijn ook de reden waarom ik een dag tussen de stopzetting van de wedstrijd en de loting laat. Ik heb het offline zelf ook druk. Fijne feesten!

One thought on “My woodcase

Geef een reactie

