Instagram

My Week #3

Zondagavond. Alweer. En dus alweer een week voorbij. Nog twee weken tot het einde van het jaar. Nog twee weken tot we ons allen gaan afvragen wat we het voorbije jaar eigenlijk verwezenlijkt hebben en nostalgisch, met veel gelach & een occasionele traan kunnen terugblikken op wat 2015 allemaal teweeg bracht.

Maar eerst nog even terugblikken op de voorbije week – I know, deze post kwam deze ochtend (?) out of the blue online, zonder enige inhoud.

  • Maandag: Blogpost over Gent. Al mijn ergernissen, maar ook natuurlijk ook wat ik er zo fantastisch aan vind. Nog niet gelezen? Je kan het hier herlezen. En foto’s kijken, dat ook. ’s Avonds poste ik ook foto een met kaarsen. Helaas kon ik er zelf niet al te veel van genieten want ik viel als een blok in slaap op de zetel. Oeps.
  • Dinsdag: I see you. Al twee jaar heb ik het hand van Fatima ofte Hamsa op mijn ribben staan. Heel vaak vergeet ik zelf dat ik die tattoo heb. Gelukkig douchen we naakt en kan ik zo dit kleine monstertje blijven bewonderen.
  • Woensdag: Go wild or go home. Ik ging samen met bae naar Steak Number Eight kijken in de AB. Vet, wijs en retestrak. Zei ik al dat het luid was? Dat dus ook.
  • Donderdag: Let it shine. Dat ik een kat heb. En dat die  nog liever in de zon ligt dat eender welke beachbabe in Australië. CATS.
  • Vrijdag: Pretty wishes and more. Op donderdag al postte ik een blogpost over Kerst(kaarten) en hoe ik daar over denk. Nope, weinig kerstmisspirit in mijn klein lichaam en geest. Maar toch ook van mij naar jullie “Fijne Feesten” en de nodige jingle bells.
  • Zaterdag: Portus Ganda: Hoewel ik de post pas zondagochtend postte – want op zaterdag vergat ik op zenden te drukken – was dit zowat het leukste aan mijn wandeling huiswaarts, na een etentje bij een vriendin. Een verlaten, maar verlichtte Portus Ganda. Hartjes voor Gent. Altijd hartjes voor Gent.
  • Zondag: What Happened? Welja, Lowie happened. De lieve smeerlap wekte me door mijn monstera tegen de grond te kegelen. Intussen staat hij weer mooi recht en gelukkig was de pot niet gebroken. Anders mochten jullie hem morgen allemaal in het asiel gaan bewonderen. Just kidding. Lowie gaat nergens heen!

Zo dat was het weer. Mijn week op instagram. Feel free om me daar te volgen, te snuisteren tussen eeuwen oude foto’s en te vloeken waneer je per ongeluk een foto van 164weken terug een like geeft. We hebben allemaal onze mankementjes he.

Liefs, Naomi

Volgen en delen kan mag moet:
InstagramFacebookTwitterPinterest

Geef een reactie

