Instagram

My Week #2 

Here we go again. Een kleine terugblik op de voorbije week.

  • Maandag: Ik schreef over Ugly Belgian Houses. Voor wie het nog niet las, bij WATT loopt er een expo rond, inderdaad, lelijke Belgische huizen. Je lacht je er echt een kriek. Of een bult. Of beide. ’s Avonds deelde ik nog een foto van Lowie. Want opgeruimde huisjes en poserende katten zijn gewoon de max.
  • Dinsdag: Een kleine throwback naar de zomer. Met al dat regenachtig weer van de voorbije dagen mag je wel eens heimwee hebben naar zonovergoten dagen en fluitende vogeltjes.
  • Woensdag: Plannetjes, plannetjes. Oh, je hoort er snel meer over. Maar het zal voor het nieuwe jaar zijn. En ik las nog wat in “How blogs Work” en mijn Kinfolk Home boek.
  • Donderdag: Ik postte mijn blogpost over mijn culturele verrijkingen in Amsterdam. Miste je het? Zet je eventjes en lees gerust bij.
  • Zaterdag: Juist, op vrijdag postte ik niets, maar vrijdag was ik blij dat ik weekend had. En omdat ik de dag ervoor mijn nieuwe smartphonecase van My Woodcase in de brievenbus kreeg. Ik heb hier trouwens nog meer over te vertellen. Hou het hier zeker in het oog!
  • Zondag: In chillbroek en trui kerstkaartjes maken en schrijven *insert kerstboom emoji* Ook daar heb ik nog meer over te vertellen. Zoals ik woensdag al postte op instagram/twitter, ik ben hier druk bezig met plannetjes maken en uitwerken! Én ik ging kerstcadeaus kopen. En dat voor een dag waarop ik eigenlijk alleen maar in pyjama wou stinken!

Alright. Dat was het weer. Op naar een volgende week. Benieuwd wat ik allemaal uitspook? Volg me gerust op instagram en voel je als een vogeltje op mijn schouders.

Liefs, Naomi

Geef een reactie

