Hoi.

Een kleine blogpost op zondag. Iets nieuws? We zien wel. Het is een kleine terugblik op mijn insta-week, mijn week volgens mijn instagram zoals we dat zo mooi en lang vertalen naar het Nederlands. Insta-recap it is. Lezen jullie mee? Van links naar rechts. Van boven naar onder en tot daar mijn opgelegde zondagse workout. 

Zondag: Oke, een week begint op maandag, maar omdat vorige zondag zo leuk was en ik er maar geen genoeg van krijg deel ik het toch nog eens. Op zondag ging ik namelijk naar de pre-launch van #Giftboxgent. Ik schreef er een uitgebreide post over.

Op maandag had ik afgesproken met Maria-Laura voor koffie en geklets. Elkaar een tijdje niet zien levert steevast leuke babbels op. En mensen die opvallend-onopvallend zitten te luistervinken. Dat ook.

Dinsdag haalde ik mijn lange witte pruik nog eens uit de kast. Samara Morgan, it’s that you. What with your long black hair? En de zon scheen, dus smeet ik ook nog een zonnige selfie online.

Woensdag was mijn eerste werkdag in bijna drie weken. Om afscheid te nemen van mijn luizenleventje herlas ik mijn Amsterdamn blogpost nog eens op mijn gloednieuwe iPad. Welcome to the family baby.

Donderdag was cheatdag. Ik poste een foto van De graslei “by night”. Alleen kwam nam ik die foto zondag al, op weg naar #Giftbox. Sorry. Of nee. Leuke foto. Nah. Wel ging ik naar de opening van de Ugly Belgian Houses expo. Daar lees je morgen meer over.

Vrijdag schreef ik eindelijk mijn verslagje over #Giftbox. Ik kocht er dit kaartje. And much more. Haha.

Zaterdag wenste ik dat ik niet zo vroeg uit de veren moest. Nothing to do? Werkendag ja. Gelukkig kon ik in de namiddag gaan relaxen met bae in de sauna. Later wel eens meer hierover.

Zondag luierdag. En ook wel pamperdag. Nee, niet wat je denkt. Maar heerlijk dikke lagen bodylotion insmeren zodat mijn huid weer wat verder kan. Op naar een nieuwe week.

Liefs, Naomi

Hoe was jullie week? 

Geef een reactie

