Voorbije zondag ging ik naar de opening van Giftbox Gent. Een pop-up winkel waar zowel Wander & Co als Gaspard een greep uit hun goodies tentoon stellen. Dat het er mooi was. En fijn vertoeven. En dat beide omschrijvingen op zijn minst zacht uitgedrukt zijn.

Denk aan kaartjes met leuke spreuken, kinderkleding waardoor je je kind wil doodknuffelen – allé, net niet -, knuffels, DIY paperart of dé perfecte mok om ’s ochtends vroeg je koffie uit de drinken. Strooi daar nog  wat confetti over en je hebt kinda het juiste plaatje. Kijk vooral eens naar de foto’s.

          

Natuurlijk kon ik me niet inhouden wat betreft kopen. En bijna  kocht ik ook kinderkleding. Want wie zijn eierstokken gaan niet jeuken bij het zien van al die leuke spulletjes? Ik hield me in en dit is wat ik uiteindelijk kocht en waar ik het een plekje gaf.


  

Ben jij ook geïnteresseerd maar weet je niet waar en wanneer je er terecht kan? De winkel is open van dinsdag tot zondag, 10 tot 18u en dit in de Bennesteeg 12 in Gent. Nog tot en met 31 januari!

Liefs, Naomi

Wander & co: Website x Facebook x Instagram

Gaspard: Website x Facebook x Instagram

Komende zondag wordt er voor de eerste keer gebruncht en wie snel is kan zich er nog  voor inschrijven of voor een van de vele andere workshops – hieronder zie je er een aantal. Ik zeg wel: wie snel is! Allen er heen zou ik zeggen. (info over de data van de verschillende workshops, hoe en waar inschrijven vind je op de eventpagina van Gift Box zelf. 

  

  

 

3 gedachten over “Gift Box Gent

Geef een reactie

