Inspiration

Kinfolk 

Vrijdag. Hoewel ik meestal moet werken op zaterdag voelt het toch een beetje aan als een verademing. Weeeeeekend!

Optie 1: Dansschoenen aantrekken en feesten alsof het de laatste keer kan zijn. De nacht omarmen, jezelf verliezen in de muziek, een nachtelijke snack verorberen en hopen dat het daglicht nog lang wegblijft.

Optie 2: Je best zittende sweatpants aantrekken, je bh uittrekken, in de zetel ploffen en er niet meer uitkomen. Tenzij om je naar je bed te slepen – na je te ontdoen van plakkerige resten make-up.

Heel erg vaak verkies ik de tweede optie boven de eerste. Omdat ik op zaterdag toch moet werken, omdat mijn rug snakt naar rust, omdat cosy dekentjes vreselijke – maar eerlijke – loverboys zijn. En omdat ik recent de boeken van Kinfolk kocht.

Pareltjes van boeken, nog meer dan het driemaandelijkse magazine. Met pagina na pagina prachtplaatjes, prachtteksten en hopen inspiratie.

Table kocht ik bij de lokale boekenwinkel ‘Het Paard van Troje‘. Want zoals ik al zei koop ik – in de mate van het mogelijke – graag lokaal. De kleine zelfstandige steunen, daar wordt iedereen alleen maar beter van. Het andere boek – Home – kocht ik helaas online. Ik wou het zo graag, dat ik het geduld niet had om te wachten tot het in de boekenrekken kwam. Sorry, ik maak het wel nog eens goed! Pinky promise. 

 

Dus, hou jij van rustieke sferen, ambachten, slow design en koken (of gewoon al van lekker eten)? Mix dat met kunst en lifestyle .. Nog even roeren: K I N F O L K! Haal de boeken in huis, koop hun driemaandelijkse magazine en kruip op vrijdag eens wat vaker onder een dekentje. Me-time. Op adem komen. Herbronnen.

Liefs, Naomi

Ps: het derde boek in de boekenkast is L’ Amateur geschreven door Murielle Scherre. Je weet wel, de vrouw achter La fille d’O. Sowieso ook een aanrader! Niet enkel voor de teksten. Zeker evenveel voor de zorgvuldig uitgekozen foto’s. 

3 thoughts on “Kinfolk 

    • Echt hele leuke boeken. Interviews met mensen die in de interieurs wonen, koken net dat beetje anders en verder gewoon ook heel erg mooie boeken (papierkeuze, vormgeving, foto’s)

      Like

  1. Pingback: Insta-recap #2  | TEMPS POUR NOUS

Geef een reactie

