Fashion

MOEIDUNIE. 

“Just another manic Monday. I wish it was Sunday.”

Mottige Maandag. I know, weekdagen schrijf je niet met een hoofdletter, maar voor Mottige Maandag maak ik wel graag een uitzondering. Noem het litteraire vrijheid. Net zoals het opschrift op mijn favoriete trui: MOEIDUNIE! Nooit meer schaamte over “weekendwallen”, ongewenste puistjes of een badhairday.


Gemaakt door drie Gentse zussen met de familienaam Daems. Bekend vanwege opschriften als moeidunie, moatje en nu ook kut. Een meer dan degelijke sweater voor een faire prijs. Ik doe op maandag nooit meer een andere trui aan. En ja, een echt Gents product. Wat “lokaal kopen” betreft heb ik weer mijn steentje bijgedragen. Dit laatste geldt ook voor mijn halsketting van Wolk. Gekregen voor mijn verjaardag –remember– van het beste lief ter wereld.

Liefs, Naomi

Vandaag ga ik naar de kapper. Hou mijn instagram in het oog en ontdek vandaag nog mijn nieuwe kapsel. 

21 thoughts on “MOEIDUNIE. 

    • Dankje. Ik draag juist heel graag sweaters. Ook nog maar een paar jaar hoor. Er was een tijd dat ik dat zo “highschool” vond dat ik ze nog liever in brand stak. Maar tijden veranderen blijkbaar

      Like

  1. Pingback: Capsule wardrobe

Geef een reactie

