Fashion

Just think twice, it’s alright 

Bijna weekend! Hoera! Werkkledij aan de kant, dansschoenen aan en dansen maar. Maar eerst een geschikte outfit kiezen.


Een kast vol en toch “heb ik niets om aan te doen”. Jij ook niet? Geen getreur. Genoeg kledij dat je erg last minute en voor een prikje op de kop kan tikken. Bijvoorbeeld bij Louvintage.

Eerder deze week trok ik nieuwe foto’s voor een vriendin. Het resultaat: een hoop leuke en draagbare kledij waar jullie allen op kunnen bieden. Kijk gerust eens op de Facebookpagina voor nog meer leuks.

En voor wie nog wat geduld heeft: 15 november is er Clean Closet. Een evenement in Gent waar tweedehandskleding te koop zal worden aangeboden. Niet zomaar een rommelmarkt, maar dé manier om anderen hun ongedragen miskopen in te slaan. Een leuk alternatief van Liesbeth – de vrouw achter wander and co – en Jessie. Ook ik neem deel aan dat evenement. Heb jij maatje XS – S ? Kom dan zeker eens langs mijn standje.

Hier al een voorsmaakje van wat je allemaal in mijn kraampje zal vinden.


  

Natuurlijk kan je ook steeds eens een kijkje nemen bij de kringloopwinkel, of bij een Think Twice in jouw buurt.  Gentenaren kunnen vanavond hun hartje gaan ophalen bij Marmod – het is late night shopping – of springen op goed geluk een binnen bij Fann. Kortom, meer dan genoeg mogelijkheden om kledij een tweede kans te geven. Go wild!

Liefs, Naomi

Het meisje op de eerste foto’s – Leau – heeft een eigen tumblrpagina. Daar schrijft ze zo nu en dan een eigen stukje. Ga ze gerust eens lezen. Mijn favoriet is ‘Gent‘.

Geef een reactie

