Do one uncomfortable thing every day. Like posing in nothing but swimwear, walking along with a stranger or going to that new store where you don’t know what to expect. The transition from being scared to comfortable, that’s where life makes you richer and more aware of yourself. Go do!

Hallo,

Wie me kent én me volgt op Instagram herkent misschien deze woorden. Ik postte ze een tijdje terug onder een foto waarbij ik inderdaad enkel een badpak aanheb. Niet zomaar eentje, maar van La Fille d’O.

Ik maak een kleine throwback naar begin augustus. Ik ging langs in de winkel en poseerde in bikini – herinner je je mijn eerste blogpost nog? Niet veel later kreeg ik een mailtje van Stephanie De Smet met de vraag of ze mij mocht fotograferen in de ‘Organ Blues‘ collectie. En zo geschiedde.

Stephanie is een jonge fotografe, maar met veel kennis en ervaring in haar vak. Het leuke en spannende is dat ze bijna uitsluitend analoog werkt. Met oog voor het esthetische, maar steeds spelend met het ruwe. Alsof haar foto’s bijna “uit het leven gegrepen” zijn. Al ging ze voor deze shoot iets anders te werk. Zoek op. Ja, nu. In een nieuw tabblad. Jean Paul Goude. Denk aan Grace Jones. Denk eighties. Denk aan geometrie, lijnen en hoeken. Maar menselijker, want ik bleek niet het lenigste meisjes van de klas te zijn. Oeps.

Oh, de gebruikte lamp en kruk zijn te koop bij City Furniture.

Hier nog enkele foto’s, allen genomen door Stephanie De Smet.

  

Liefs, Naomi

 

Een gedachte over “Go do: model for a day

Geef een reactie

