Deco

#Shelfie

Hoi,

Monday’s new blogpost! Ik hoef het vast niet uit te leggen. Hij gaat over mijn favoriete kasten / planken in mijn peperkoekenhuisje.

Maar eerst: IK HAD EEN SUPERLEUK VERJAARDAGSWEEKEND! Later meer hierover.

De eerste – en ook mijn ultieme nummer 1: mijn boekenrek. Een superleuk DIY projectje dat ik bedacht toen ik ging samenwonen met bea. Natuurlijk komt het jullie bekend voor: pinterest staat er vol van. Na lang zoeken en proberen vonden we een opstelling waar we beiden tevreden over waren. 10 grote en 2 kleine wijnkistjes bleken er nodig. Een geluk voor de portemonnee heb ik die niet zelf heb moeten kopen en opdrinken. Aanschouw!

Het bovenste gedeelte reserveerde ik direct voor bloemen, planten, onze vintage camera’s en – niet te vergeten – mijn Harry Potter boeken. De schikking varieert overigens van tijd tot tijd. In het onderste gedeelte zitten vnl boeken.

  1. Aloevera x Aveve
  2. Mini cactusjes x Sissy Boy, Dille & Kamille, Piet Moodshop
  3. Camera’s x vintage
  4. Harig plantje x gekregen
  5. Kleine apothekersfles x vintage
  6. Nutella vaasje x Serax
  7. Grote bruine fles x Humør

Op de 2e plaats komt mijn lavabomeubel. Een eenvoudige ophangkast van Ikea met daarin bijna alles wat ik nodig heb om de dag door te komen. Aan make-up doe ik amper mee en specifieke spullen voor onder de douche staan uiteraard in de douche. Maar hier, for what it’s worth.
Oh de leuke potjes met boerderijdiertjes maakte ik zelf. Tip: eet veel confituur!

Processed with Rookie Cam

  1. Tonicwater en bijhorende ontschminker x Yves Rocher
  2. Voetcreme voor na een lastige werkdag x Green Nature
  3. Dissolvant x Kruidvat
  4. Droog huidje als voorbereiding op een goede nachtrust x Zwitsal
  5. 2x parfum x Yves Rocher
  6. Body Splash voor als het niet veel moet zijn x H&M
  7. Bodylotion x The Soap Story

Mijn derde #shelfie is geen echte plank of kast, maar mijn bureau. Eindeloos lang, een deel voor mij en een deel voor het lief. Ik probeer hem vrij te houden van rommel en probeer losse documenten steeds te op hun plaats te leggen. Maar ik durf wel eens met mijn hoofd draaien en de legendarische woorden “Ain’t nobody got time for that!” uit te kramen.

 

  1. Eekhoorn x gekregen
  2. Wereldbol x vintage
  3. Lamp en kaars x Ikea
  4. Koperen schaaltje en vaasjes x H&M Home

Zo, dat was het weer. Tot een volgende keer.

Liefs, Naomi

Oh, wat is jullie favoriete #shelfie in huis?

Geef een reactie

