Hallo,

We zijn zestien oktober. Tweeduizend-vijftien en deze knappe griet is jarig! HOERA!
Feest, ballonnen & cadeautjes! Hoewel ik het vandaag rustig hou, kocht ik enkele weken terug toch een cadeautje voor mezelf. En wat voor een!


Het verhaal achter deze blogpost gaat meer dan twee jaar terug. Ik was mijn eerste jaar aan het werken, en ik kwam langs de winkel van La fille d’O. Direct zowat mijn favoriete winkel in de Gentse binnenstad én dat nog voor ik er binnen was geweest. De portefeuille ging huilen bij het horen van de prijzen, dus het bleef bij dromen.
Dromen over een lingerielade met enkel setjes van Murielle’s hand.

Het bleef nog lang bij dromen. Tot ik voorbije zomer eindelijk besloot dat wenen voor losers is en dat van uitstel enkel maar afstel komt. Ik besloot mijn stoute schoenen aan te trekken en eens langs te gaan.

Denk aan belletjes die afgaan als er in de films een scène in hemel gedraaid wordt. Denk aan het water dat je in de mond komt te staan wanneer je favoriete gerecht op tafel komt. Denk aan je ogen die gaan glinsteren als je je geliefde ziet.

WE WERE A MATCH! Helaas was het geen match made in heaven, het setje dat ik wou was niet meer op voorraad.
Dan maar een andere keer terug komen.

Alweer gingen er enkele maanden voorbij, tot begin oktober.
Eén oktober. Rood in mijn agenda.
Ik ging binnen, paste verschillende setjes en vond er eentje dat zo goed paste, dat het leek alsof het voor mijn lijf gemaakt was. SHINE BRIGHT LIKE A DIAMOND! CATCHING!
Hiervoor moet ik de lieve Ruth duizend en duizend maal bedanken. Ze mat me op, hield rekening met mijn wensen en was achteraf zowat nog enthousiaster over mijn gekozen setje dan mezelf. BEDANKT! ECHT! 

Ik kocht een bh – en bijhorende onderbroek – dat door het leven gaat als “strike toy”, kreeg er een prachtige bloemlezing over de vrije vrouw bij and last but not least: een totebag met de tekst “Do you love me now that I can dance”. Denken jullie net zoals mij?

Juist ja! Dirty dancing all the way, in ondergoed.
Omdat het mag.
Omdat het mijn verjaardag is.
Omdat de gordijnen nog toe zijn en
omdat ik verdomme eindelijk het lef had om La fille d’O te kopen! Amen!

Liefs, Naomi

Ps: Lees zeker ook eens mijn bio en maak kennis met mijn dier-baarste bezit, Lowie Katorz 

2 gedachten over “Do you love me now that I can dance?

Geef een reactie

